Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Camilla - 7 december 2014 19:35

Nu är det soffan som gäller för mig.
Trött som vanligt ;)

Barnen har lagt sig, så dom orkar upp tidigt imorgon.

Vilken mysig dag vi haft.
Adventsfrukost med hela familjen, det är verkligen mysigt när alla är samlade på morgonen och man slipper stress. Sen att det kan bli mindre kaos ibland hör lixom till ;)
Medans Alvin sov va dom andra ute, själv städade jag.

Efter lunch åkte vi hem till Idige med familj.
Alla barn bakade peppisar och lussekatter, dom lekte jätte bra alla timmar vi va där.
Och vi vuxna hann med både glögg, kaffe och massa vuxenprat.

Eftersom vi blev kvar länge så fick det bli kebabrulle till middag, det har jag varit sugen på hela veckan så det passade perfekt.

Klockan är ställd så vi kommer upp imorgon, iofs har Alvin vaknat innan halv 6 hela helgen så jag har inte fått sovmorgon haha.

Ta hand om varandra.

Jag och min snygga man, hela 150 månader tillsammans <3

Av Camilla - 7 december 2014 12:44

Jag känner mig inte alls pigg.
Har iofs hunnit städa och fixa här hemma, ska sitta en stund i soffan nu innan vi ska iväg.

Jag är så sjukt allergisk, det är hemskt!
Hoppas verkligen det går över snart.

Jag borde nog byta om och sätta på mig lite maskara nu så jag ser ut som en människa ;)

Känns som att jag skulle behöva vila upp mig en vecka eller så.
Men det hinner jag sen.
Veckan som kommer är fullspäckad.
Hur ska jag orka med alla låga dagar, möten, planeringsdagar, fika, julfest osv?
Det positiva är att veckorna går :)

Hoppas ni haft en bra helg?
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards