Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Camilla - 9 december 2014 19:16

Just nu känner jag mig inte alls på topp, vet inte varför?
Har nog varit för mycket stress sista tiden, alltid massa saker att göra och planera.

Jag känner mig så slut på alla sätt.

Ibland känns det som att folk inte vågar stå för att dom inte är på topp?
Tydligen är det bättre att ljuga och låtsas att allt jämt är bra?
Det tror jag verkligen inte på.

Man får inte glömma att be om hjälp eller någon att få prata med.
Sen kan jag förstå att man väljer att inte prata då vissa har så mycket åsikter om allt.
Jag väljer noga vilka jag vill prata med.

Glöm inte att ta hand om varandra och ställa upp för varandra.
Ibland behöver man bara ett samtal eller sms, det kan betyda mycket iaf för mig.

Förresten grattis till alla som heter Anna, så jag passar på att gratta mig själv ;)

Av Camilla - 9 december 2014 18:31

Nu har det varit riktigt skönt med en promenad.
Tyvärr finns det ingen som kan gå med, och jag vill inte gå själv i det här mörkret :(

Men men snart får man sova.

Ovido - Quiz & Flashcards