Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Camilla - 21 december 2014 20:33

Idag har jag haft en intensiv dag på jobbet, fullt ös hela dagen.

När jag slutat åkte jag och hämtade familjen. Vi åkte vidare till port 73. Tanken va att hitta kläder som barnen kan ha på julafton, men det va bara pojkarna som hittade en varsin tröja.
Jag köpte mig en islatte som jag längtat efter :)

När vi kom hem städade jag och alla barn, och gjorde en bulldeg som fick jäsa medans vi åt.
Sen har vi bakat saffransbullar med mandelmassa, mums så gott det är.
Men idag blir det inget smakprov.

Barnen sover och jag har hunnit träna min gravid yoga i 28 minuter och tagit mig en skön dusch.

Nu ska jag äta lite och måla naglarna innan det är dags att krypa ner i min nybäddade säng.

Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards