Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Camilla - 24 december 2014 20:53

Nu sover barnen och jag ligger här i soffan.
Tittade nyss ut och det snöar massa :)
Hoppas det är vitt och fint imorgon.

Barnen har fått sina klappar och mamma va här och firade jul med oss <3
Jag är så glad att mina barn fick henne till mormor, en mormor som alltid bryr sig och finns för alla barnen.

Det va riktigt gott med julmat idag, jag har ju inte hunnit äta det så mycket.

Jag har också fått massa fina saker <3

En lugn men bra dag.
Vi har också varit ute i friska luften och barnen har lekt.

Just nu är det en jobbig period på alla sätt, men jag hoppas snart att det är bättre.

Min fina turtles kille <3

Jag brukar alltid gå in och titta till barnen några gånger på kvällen, först för att se så dom sover och att dom ligger bra.
Men när jag skulle titta till Alvin så hittade jag inte honom först, men sen såg jag en lite kille som krupit upp och lagt sig i min säng, med sin nya snuttis som han fick från sin mormor <3

Ta hand om varandra och GOD JUL mina vänner.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 24 december 2014 07:11

Godmorgon eller god tidig morgon.
Idag ska jag försöka rycka upp mig och va positiv.

Som jag skrev igår så blev det en tidig morgon.
Kl 5.15 va alla i familjen vakna, barnen hade hört tomten?;)

I år bestämde jag och Rickard oss för att "bara" lägga en varsin klapp under granen.
Så dom är öppnade och alla va nöjda till en början, det är bara en av barnen som nämnt att få fler.

När jag fått i mig mitt kaffe ska vi duka fram frukost, sen är det dags att göra sig lite fin;)
Det är tur att det finns lite maskara, finare kläder och nagellack, lite solbränna hade inte heller varit helt fel.
Men veckorna går fort och snart är det vår igen :)

God jul mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards