Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Camilla - 17 december 2014 16:58

På riktigt så sitter jag i soffan med en kopp kaffe och njuter av alla 5 barn här hemma.
Dom leker på golvet framför mig och alla leker fint och får vara med :)

Nicole fick med sin bästa vän hem och när vi alla kommit hem mumsade vi i oss mitt hembakade bröd.

Nu väntar jag på att min man ska komma hem, sen blir det middag innan vi ska se klart filmen vi började se igår.

Imorgon ska jag hinna med mycket, men vi får lite sovmorgon iaf :)

Av Camilla - 17 december 2014 11:28

Idag är jag sjukt trött, så trött att jag trodde att jag skulle somna i bilen påväg till muskö.

Snart är rasten slut, och jag ska försöka få i mig lite kaffe så jag förhoppningsvis piggnar till?:)

Den där tunneln är jobbig tycker jag, jag får lite panik när jag måste åka där.
Och påvägen tillbaka från muskö så va den avstängd en stund?! Fy vilken panik.

10 minuters träning är väl bättre än inget?:)
Jag vill ju inte bli klen haha.

Egentligen har jag bara lust att slappa hela dagarn, men då blir man ju så seg!

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt, sen jobbar jag alla dagar till julafton.
Men så får det vara, bara jag får va ledig på själva julafton.

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards