Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Camilla - 13 december 2014 14:18

Ångesten blir större.

Varje dag, flera ggr om dagen önskar jag att jag hade mer energi och orkade gymma.
Nu va det säkert 2 v sen jag va på gymmet sist.
Och varje dag tänker jag att lite övningar kan jag göra hemma.
Men till vilken nytta? Det syns ju inga resultat nu iaf, så då kan jag låta bli.

Känner mig så äcklig som mest äter och varje dag slinker det ner något onyttigt.
Hoppas verkligen att jag inte äter så mycket onyttigt när bebisen är född.

Min man är så duktig och tränar ofta och blir större ;)

Och när jag är på gymmet vill jag ta i, och det ska man ju undvika.
Men jag får passa på att äta och njuta av den här graviditeten, för sen blir det inga flera barn.
Som jag alltid sagt, inga barn efter 30 och det är ju bara 2 år kvar ;)

Hoppas jag orkar komma igång med träningen så fort som möjligt efter att bebisen är född <3

Det är bra att spara vissa bilder :)

Av Camilla - 13 december 2014 13:54

Nu blir det en kopp kaffe och lite soffhäng.

Imorse tog vi sovmorgon til kl 7.30, det händer inte ofta men det va skönt :)
Efter frukost åkte vi upp till handen, Rickard tränade pojkarna och jag, Nicole och Alvin gick runt i handen med tokiga Björn.
Han körde runt Alvin i vagnen och gav barnen pepparkakor från alla ställen.

Jag och Nicole köpte nya vinterskor och hon fick ett par nya täckbyxor.
Blev några klappar till mamma och karln i huset.

Det får bli en lugn eftermiddag/kväll. Först hade vi tänkt åka iväg en sväng igen, men allt blir så stressigt med trötta barn och middag.
Vi går nog ut en sväng istället.

Kanske går vi ner och möter pappa Rickard i centrum när han kommer från gymmet?
Det skulle va gott med ett glas alkoholfritt vin ikväll ;)

Hoppas ni har en bra lördag?

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards