Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Camilla - 11 december 2014 20:54


Nu är den här jobbveckan avklarad och likaså alla långa dagar.

Jag höll på att somna med barnen redan kl 19, men det hade inte gått.
Så jag tog mig en dusch och tvättade bort all hemsk cigarett lukt, fixade tvätten och plockade lite.

Idag jobbade jag bara till kl 14 då det va drop in fika i skolan kl 14.30
Åkte hem, bytte kläder, hämtade små pojkarna och mötte pappan i huset.
Vi gick ner till skolan och fikade och tittade på allt som Kevin gjort :)
Det va en jätte mysig stund och alla barn gillade det.

Sen gick vi hem och tog det lugnt.
Ätit middag och sett en film.
Nu sover alla barn och det lär jag också göra snart.

Jag har blivit helt galen i apelsiner nu, har varit lite sugen hela den här graviditeten men nu måste jag bara få i mig minst en om dagen :)
Och choklad är också ett måste, helst apelsinkrokant mums.

Dagens kvällsmål blev en apelsin och ett glas julmust, men jag tog bara en klunk sen gav jag den till min man.

Imorgon hade jag bokat massage och ansiktsbehandling, men självklart ringde hon idag och avbokade tiden.
Varför blir jag inte förvånad?
Men det är inte mycket att göra.

Nu ska jag se på tv tills jag somnar:)

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards