Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Camilla - 14 december 2014 17:28

Nu en paus :)
Middagen lagas, jag och lilleman lyssnar på musik och leker lite.

Nicole och Kevin är ute igen, Rickard och Alfons kommer snart.

Vi har haft en jätte mysig dag.
Jag älskar det här livet, tillsammans med min fina familj <3

Idag har vi varit ute mycket.
Gjort om i Alvins del av rummet, inatt ska han sova i en stor säng.
Jag har aldrig väntat såhär länge innan jag bytt säng förut, men Alvin har trivts så bra.
Däremot lär vi få det svårare när han ska sova ;)

Vi har också hunnit baka pepparkakor.
Får se om vi plockar fram granen sen? Barnen längtar och jag kommer ju bara vara ledig 1 dag innan julafton så kanske att vi gör det.

Nu är det bara att bita ihop!:)

Ha en underbar kväll.
Kram

Jag älskar dig min underbara man <3

Av Camilla - 14 december 2014 09:15

Sovmorgon idag igen :) 7.30 vaknade små pojkarna.

Frukosten är i magen och dagen är igång.
Det pysslas, busas och tittas på film.

Snart ska vi gå ut och få lite frisk luft har jag tänkt.
Men först ska jag försöka få i mig lite mer kaffe.

Tänker verkligen inte stressa när jag inte måste.
Och den här helgen har varit så skön.
Inget speciellt planerat, utan vi har bara tagit dagen som den kommer.

7 veckor kvar?
Och förhoppningsvis Max 4 månader kvar tills vi har vår lilla bebis här <3

Ovido - Quiz & Flashcards