Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Camilla - 15 december 2014 19:47

Godkväll.
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, ska äta en apelsin.
Haha kan det va en apelsin jag föder?
Jag har inte varit såhär sugen på apelsin sen jag väntade Nicole tror jag, men då mådde jag illa av apelsin.
Men den här graviditeten är jag jätte sugen och kan verkligen längta efter en god och saftig.

Har haft en bra dag på jobbet. Kan säga att jag va glad att jag fick köra bil idag :)
Sen snabbt till dagis för att se Alfons sjunga, han va så stolt för att han fick välja en ny låt till samlingen.

När vi kom hem dekorerade alla i familjen pepparkakorna vi bakade igår, själv drack jag en kopp kaffe ;)

Vi har även tagit oss ett bad och satt upp och pyntat granen.

Min lilla kille är så duktig, andra natten han sover i sin nya säng och inte en enda gång har han gått upp <3

Tror ni på ödet? Jag har frågat det förut, men jag gör det :)

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards