Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Camilla - 3 december 2014 20:39

Det tog verkligen emot imorse när klockan ringde, men halv 6 va vi ALLA vakna.
Jag gillar att få vakna först och fixa det mesta innan cirkusen är igång :)

Har haft en väldigt bra dag på jobbet och verkligen känt mig behövd och fått veta att jag gör ett bra jobb.
Det är kul när dom äldre blir glada över att det är jag som kommer, och det känns så bra att kunna prata en stund med dom som mest behöver det.

Jag bjöd mina jobbarkompisar på fika idag med :)
Det uppskattas.

Efter jobbet har jag bara städat, tvättat och fixat med disken, som vanligt :)
Det tar sin tid när barnen vill ha hjälp med olika saker, eller bara få en stund med mig.

Nu har jag tagit en dusch och ska bara ligga här i soffan med min man.

Hoppas ni haft en bra dag.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards