Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Camilla - 16 december 2014 20:30


Så nu är håret färgat, apelsinen ska ätas och elli goulding spelas på ipaden.
Ska skriva en inköpslista till jul och kanske nyår?

Alla gånger när jag varit gravid har jag haft mina favoritlåtar :)
Och just nu gillar jag Elli som jag skrev.

Tog nyss en bild på magen och jämförde med för 24 v sen, alltså jisses vad stor jag blivit ;)
Men "bara" gått upp 4 kg, men mer lär det bli haha.

Ska försöka träna lite här hemma nu, blir bara lite lätt. Men endå skönt att försöka hålla igång lite, då jag inte gymmar längre.

Kram på er.

Av Camilla - 16 december 2014 19:12

Kväll igen, lilleman gick nyss och la sig och vi andra tittar på "lady och lufsen", snart ska dom andra också sova.

Ska försöka orka färga håret sen, inte för att jag måste men håret känns mycket friskare och bättre med lite nya nyanser :)

Idag när vi kom hem efter jobb/skola/dagis bjöd vi över mamma hit på kaffe, sen har vi bakat brödet som stått på jäsning.
Det blev godkänt av alla små troll som fick smaka efter middagen.

Den här gången va det Alfons som hjälpte mig <3
Han har blivit så duktig och vill alltid hjälpa mig nu.

Min stora kille har även tappat sin 3e tand idag, han råkade tappa den när han spelade fotboll i skolan.
Men han får rita en teckning så kanske tanden kommer?;)

Ännu en vecka har gått och magen bara växer :)
Barnen gillar att hålla på magen och känna lillebror/syster? Sparka <3

Tänk att det snart är julafton, det ska bli så mysigt att få va med familjen 1 v. Jag har kunnat ordna så jag får va ledig i 1 v och det är ju bättre än inget.
Det bästa är att slippa all stress varje morgon/eftermiddag.
Och den 30e firar jag och min man 12,5 år, tiden går så fort <3

Ha en bra kväll och sov gott :)

Av Camilla - 16 december 2014 11:33

Rasten är snart slut och jag försöker ladda upp energin så jag ska orka dom sista timmarna.
Känns nästan som att jag ska bli sjuk :/
Tydligen flera här som mår som jag.

Fick iaf börja morgonen med att kramas med min man <3
Så mysigt och en perfekt start på dagen :)

Och solen är ju underbar!

Ovido - Quiz & Flashcards