Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Camilla - 4 december 2014 20:52

Ibland när jag går tillbaka och läser vad jag skrivit i förra inlägg märker jag att mobilen ändrar om väldigt många ord.
Hoppas ni förstår vad det ska stå egentligen.

Nu är disken och tvätten klar och jag ligger i soffan och tänker.

Vissa låtar, namn, saker osv får mig ofta att tänka på vissa saker.
Ibland är det bra saker och ibland dåliga.

Nu har jag anmält Nicole till baletten nästa termin med, jag får väl helt enkelt sitta där höggravid och med en liten bebis :)

Har räknat ut att jag har 8 v kvar att jobba innan jag går på havandeskapspenning, om den nu blir beviljad.
Det låter ju inte alls länge :)

Jag ser verkligen fram emot nästa år <3

Imorgon blir det fredagsmys med mina barn, då karln ska iväg.
Det hade jag ju helt glömt, och nästa fredag är det min tur att dra iväg :)

Nu blev det mycket prat om många olika saker, men så kan det bli.
Det är ju trots allt min blogg ;)

Sov gott.

Av Camilla - 4 december 2014 15:46

Arbetsdagen är slut, två små barn är hämtade.

Satt på jobbet och sa "nu hoppas jag att jag kan åka hem, byta om och dricka mitt kaffe i lugn och ro",
Ni som har barn vet att det inte alltid blir som man tänkt.
Men vet ni?

Jag behövde "bara" hämta dom två små, båda va glada.
Nu har jag satt på mig mina myskläder, julmusiken är på och jag dricker mitt kaffe :)

Jag har verkligen fastnat för "Mariah Carey-All I want för Christinas is you", den är ju så bra!;)

Får se när karln kommer hem med dom andra två.

Imorgon är det fredag!! Och jag är ledig hela helgen, det ni!;)

Ha en underbar kväll ;)

Ovido - Quiz & Flashcards