Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Camilla - 8 december 2014 19:53


Har ni någongång tänkt skicka ett fint eller positivt sms till någon, men i samma sekund som ni tänkt skicka det så har ni ångrat er?
Det händer mig ibland. Ofta när jag väl gör det får jag endå inget positivt svar eller så tillbaka, så då låter jag bli istället.

Varför är det så svårt för vissa att va glada för andras skull?
Bry sig när saker händer?

Man lär sig iaf vilka som egentligen bryr sig och inte.
Och man märker av avundsjuka så lätt.

Jag är rätt besviken på vissa som jag trodde brydde sig mer om mig, och sånt har jag svårt att glömma.

Idag är en dag då hjärnan gått på högvarv och vissa saker kan jag inte låta bli att tänka på.

Nu ska jag hänga tvätten och frysa in mitt bröd som jag och Alfons bakade förut <3

Imorgon får jag ha mina privata kläder istället för arbetskläder, det känns lite lyxigt ;)

Glöm inte att vara positiva, då blir allt mycket lättare.

Ovido - Quiz & Flashcards