Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Camilla - 10 december 2014 21:00

Jag glömde ju att skriva grattis till mig själv som haft körkort i hela 10 år idag!!
Tiden går ju så fort och jag minns fortfarande den dagen för 10 år sen.

Det va snö ute och jag fick köra borta vid sjöndal, mot Tyresö och där hade jag aldrig kört förut.
När jag parkerade bilen tittade tanten på mig och såg lite sur ut, så jag tänkte "nej jag klarade det inte", men precis efter min tanke sa hon glatt "men det här gick ju bra, grattis" och jag nästan ramlade ur bilen :)
Han som körde upp samtidigt som mig kom också ur sin bil samtidigt och halkade och skrek grattis då han också klarade det.

Sen sprang jag in till mamma och grät ;)
Fick såklart köra hem och min älskade mormor gav mig hennes bil.

Vilken underbar dag det va <3

Godnatt.

Av Camilla - 10 december 2014 19:54

Idag har jag haft en riktigt bra dag trots det tråkiga vädret.

Slutade kl 16 idag med och min snälla mamma frågade imorse med om hon fick hämta dom två små tidigare från dagis.
Såklart hon får det :)
Dom är inte ofta till kl 16 på dagis, då mamma nästan jämt hämtar dom tidigare om jag måste jobba.

Jag uppskattar verkligen den hjälpen, och att slippa fråga <3
Tack älskade mamma för att du tänker på både mig och barnen.

Just nu har jag så ont i mina höfter :/ kan ligga, stå som vanligt men när jag ska böja mig eller så gör det ont.
Hoppas verkligen det har gått över till imorgon.

Snart är den här veckan slut med alla sena dagar, apt, planeringsdagar, drop in fika osv.
Ibland undrar jag hur man hinner med livet och allt runt omkring som man måste göra.

Jag är rätt avis ibland på dom som slipper stressa iväg med Massa barn på morgonen, stressa hem från jobb och hinna med allt.
Ni som kan va hemma med era småbarn när ni är gravida, va glada, det är inte många som kan det.
Jag kallar det lyx.

Men snart får jag va hemma och slipper stressen för det mesta.
Det är ju inte bra att stressa ihjäl sig jämt när man är gravid :/

Förresten är det någon som vet ifall man får mer pengar när man är sjukskriven än om man får havndeskapspenning?

Ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards