Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Camilla - 25 december 2014 20:37

Nu är det lugnt här hemma, och som vanligt har jag lagt mig i soffan :)

Idag va jag och barnen ute en bra stund på förmiddagen, men jisses så kallt.
Efter lunch åkte vi hem till svärfar och hans tjej.
Vi blev bjudna på grillat och barnen fick klappar, vi med såklart :)
Pojkarna fick ett hockeyspel, och det hade alla pojkar kul åt.
Framför allt Rickard och Lelle som lät och härjade mest, sådan far sådan son?

Själv gillar jag Nicoles dansspel mer ;)
Det är tur att vi är två tjejer här hemma iaf som gillar allt som har med tjejer att göra, dansa, tjejlåtar, nagellack osv.

Något har hänt med mitt ben :/ det känns jätte konstigt.
Men såklart ska det alltid va något, varför få lite lugn och ro?
Det är tur att jag har bloggen där jag kan skriva av mig, för jag orkar inte gnälla högt om allt. En del saker är lättare att bara skriva, sen får dom som vill läsa.

Vissa dagar behöver man sina vänner extra mycket <3

Sov gott och dröm sött.
Kram

Av Camilla - 25 december 2014 08:30

Straxt innan kl 8 gick vi upp idag, fick Alvin att somna om från halv 6 tack och lov.

Har drömt en härlig dröm inatt, eller jag har drömt den två gånger inatt. Tänk att man kan vakna och va glad pga en dröm ;)
Det är tur att man kan drömma om vissa saker ibland.

Nu blir det lite kaffe innan det är dags för en dusch för att piggna till helt.

Ha en underbar dag i lugnet ;)

Ovido - Quiz & Flashcards