Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Camilla - 5 december 2014 20:18

Nu sover alla mina små pojkar.
Efter jobb och skola har vi bara tagit det lugnt.
Vi har badat, ätit middag och haft fredagsmys.

Jag har skrivit lite papper som jag måste skicka in och tagit hand om alla måsten.
Nu ligger jag i soffan och slappar.
Som det känns nu lär jag snart somna om inget kul händer ;)

Har ni en mysig kväll?

Det bästa med att va ledig imorgon är att slippa vakna av att klockan ringer.
Jag hoppas verkligen att min Karl är i bra skick när han kommer hem inatt/imorgonbitti?
För han ska inte tro att han får sova hela dagen imorgon haha!;)

Det är konstigt hur vissa saker bara kan ändras snabbt.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 5 december 2014 11:51

Idag kör jag bil och jag har fått höra min bästa jullåt hela 4 ggr på den tiden :)

Jag känner mig så off idag, varken ledsen, glad eller arg.
Utan jag bara är.

Ikväll blir det bara jag och mina små pojkar, vilket innebär att det kommer va tyst tidigt då dom är så trötta på fredagar.

Nu ska jag fortsätta att jobba.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards