Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 december 2014

..

Av Camilla - 20 december 2014 19:24

Sitter här och tänker.
Vissa saker gör mig faktiskt ledsen och besviken.
Varför har man såna dagar?

Ofta ger jag massa men får knappt något tillbaka när det gäller vissa.

Jag är verkligen glad att jag har min lilla bebis i magen, men jag längtar också tills jag och min kropp är normal.
Kan inte minnas att jag varit såhär känslig med någon av dom andra.
Men tiden går fort och snart får jag ta hand om Lill bebisen utanför magen <3

Nu ska jag äta en apelsin och vila lite i soffan.

Godnatt och ta hand om varandra.

Av Camilla - 20 december 2014 15:45

Arbetsdagen är slut och jag med.
Nu ska jag ta mig lite kaffe och hoppas få lite energi :)

Det känns som att klockan är mycket mer än den faktiskt är, det här mörkret är inte bra för någon.

Jag har hunnit testa "salsa dance" för gravida, 20 minuters pass.
Det va kul och bra.
Men jag känner mig inte så sexig i mina träningskläder nu faktiskt.
Jag har inte heller någon erfarenhet av att träna som gravid, är det så bra?

Ha en bra kväll.

Av Camilla - 20 december 2014 06:31

Godmorgon. Frukosten är i magen och nu är det dags att åka till jobbet.

Hoppas ni sovit gott och kan njuta av en ordentlig mysfrukost.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards