Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Bröllop <3

Av Camilla - 11 november 2013 12:15


Sitter och tittar på bilder på datorn, och hittade massa bilder från vårat bröllop.

Oj vad tiden går fort, snart 1,5 år sen vi stod där.

Vi gifte oss på våran 10 årsdag den 30/6 2012.


Allt innefrån kyrkan är fortfarande som i en dröm, är glad att barnen va med för annars hade jag nog svimmat haha.

Tiden gick så fort den dagen.

Och på morgonen när jag åkte för att fixa håret och bli sminkad va det regn och storm.

Kl 14 när vi gick in i kyrkan sken solen =)


Bjuder på lite bilder.


       


  Lilla alvin låg i magen där =)


Kan säga att det va rätt jobbigt i början när jag skulle skriva mitt efternamn, det blev fel rätt länge på jobbet.

Men nu sitter det haha.


När gifte ni er? och hur länge hade ni varit ett par?


Kram

 
 
Stamp-E

Stamp-E

12 november 2013 12:42

fina bilder. Vi hade varit tillsammans i nästan 9 år när vi gifte oss, firade 1 år i söndags :)

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards