Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

Lugn och mysig dag med mycket tänkande.

Av Camilla - 13 november 2013 20:49


Dagen är snart slut och det är snart dax att krypa ner i min renbäddade säng och drömma mig bort.

Barnen sover sött sen nån timme.

Själv har jag suttit här och tittat runt, och tänk mycket på saker.. både bra och dåliga tyvärr.


Jag kan inte förstå mig på vissa människor tyvärr, vissa jag trodde att jag kände bättre.

Och varför tror sig vissa va mer speciella än andra?

Tur att vi alla tänker olika och gör olika.

Men man får aldrig glömma att ta hand om varandra, tyvärr verkar vissa försöka få en att må sämre, när dom vet att man inte är på topp? Varför? Är det för att dom själva mår så dåligt och vill att andra ska må likadant?

Trist är det iaf.


Jag och barnen har iaf haft en underbar em.

Jag hämtade pojkarna och sen prinsessan, hade tagit med lite picknick som vi mumsade på i en lekpark.

Sen gick vi hem och barnen målade ägg medans jag målade naglarna ;)

Ja, barnen frågade om vi kunde göra det igår, och glömsk som jag är glömde jag det, så idag kokade jag äggen när dom va i skola/dagis.

Det uppskattades iaf jätte mycket av barnen.

Sen blev det mys med ljus framför bompa innan läggdags.


Sov gott.


 
 
Sandra

Sandra

13 november 2013 21:20

Kikar tillbaka :-)
Jaså men vad roligt att vi har jämngamla barn.
Kul med flera som har lite flera barn.
Jag kikar gärna tillbaka in flera gånger :-)

Kram från Sandra

http://blogg.loppi.se/thefamily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards