Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 19 november 2013

sovdax..

Av Camilla - 19 november 2013 20:07


Pojkarna somnade innan kl 19, så jag har hunnit rulla lite i hjulet nu på kvällen =) Det händer inte ofta, för nu är jag inne i en väldigt trött period..orkar knappt va ute och gå heller.

Men nu har jag ju inget val, då bilen är paj.. suck.


 


Har även tagit mig en kopp te med massa honung och tittat på "halv 8 hos mig".

Nu är prinsessan lagd, hon va ju iväg på sin gymnastik.

 

Har fått en ide om att röja här hemma, så nu måste jag ha flyttkartonger så att jag kan plocka undan massa leksaker som vi inte behöver nu, kläder, porslin osv. Jag orkar inte se röran längre.

Visst det blir rörigt med massa barn, men lite bättre kan det nog bli =)

Sen ska jag rensa massa, måste nog börja i köket.

Man ställer ju saker överallt, då det inte finns plats i skåp osv.


Hade hoppats att containern kom snart, för nu har vi massor att slänga.

Ska göra mig av med min crosstrainer också, den används inte och tar bara plats.


Nu ska jag ta mig något att äta innan jag ska däcka på soffan.

Har hört att det är fotboll idag med =)


Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards