Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Peppisar..

Av Camilla - 20 november 2013 11:57


Har nyss lagt min lilla kille, som verkade trött redan halv 11, men ff inte somnat? =)

Får se om han somnar snart.


Efter lämning blev det fika med en mamma på min mammas gård, alltid trevligt.

Gick sen för att köpa pepparkaksdeg, då jag tänkt att vi skulle baka det idag, MEN den har inte kommit då leverantören är sen med 1 v.. Suck.

Hoppas mamma hittar det i någon annan affär.


När jag kom hem upptäckte jag att Nicoles väska ligger kvar under vagnen med hennes frukt =(

Jag förstår inte vad det är med mig, jag är så glömsk nu..?

Men hon åt ordentligt till frukost, så hon klarar sig. Men jag har sånt dåligt samvete, hade inte spelat någon roll om jag gått dit med den, för deras frukstund hade dom redan haft.


Slängde ihop tonfiskbullar till lunch, både jag och lilleman tycker det är helt ok.

Inte det roligaste, men det är så tråkigt att mest laga mat åt sig själv.

Har försökt komma på vad vi ska äta ikväll, men det får nog min man klura ut.

Vi har inte så mkt hemma och skulle behöva handla, men svårt utan bil med 4 barn.

Kanske får testa på nätet? =)


 


Nu ska jag lyssna lite på musik och försöka rensa vidare.

Egentligen skulle jag vilja sova.

Ska köpa järnbrustabletter som jag fick som förslag och se om jag blir piggare? Man blir ju trött av allergi också, men nu har det blivit ännu värre med tröttheten tycker jag.


Ha en bra em.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards