Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Camilla - 1 mars 2014 16:14

Nu har jag iaf varit och handlat brieost som jag ska svulla ikväll!
Nu blir det att dricka lite kaffe så jag håller mig vaken, sen dags att laga middag till mig och lilleman.

Får se hur länge pojkarn är borta?

Förresten nu kan lilleman klättra upp Själv i soffan, JIPPI!;)


Av Camilla - 1 mars 2014 14:23

Nu har vi ätit mellis. Jag är så rastlös.
Va tänkt att vi alla skulle åka till svärfar på middag, men tydligen ändrades det och karln åkte iväg med dom två stora pojkarna istället..
Väldigt trist faktiskt.

Är fortfarande helt slut i kroppen efter morgonens boxpass med Jonna :)
Haha jisses vad jobbigt det kan va med vissa övningar!
Men jag ska ju stå i kyrkan i sommar, så lite måste jag hålla igång så jag får på mig en snygg klänning ;)

Jaha vad ska man göra nu då?

Ovido - Quiz & Flashcards