Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Camilla - 25 mars 2014 21:06

Blev en kväll på gymmet, bodypump är mitt favoritpass. Tyvärr hinner eller kan jag knappt träna det, då tiderna är helt fel.
Men det va riktigt skönt att få ta ut sig.

Idag va det full rulle på jobbet och på "bara" 5 timmar hann jag gå 1,6 mil, sen fick jag lov att spara mitt batteri.
Det är alla dess trappor i Brb, och varför måste alla bo på 5e eller 6e våningen? Bara för att jag inte åker hiss själv ;)

Iväg och hämtade Nicole som haft gympa i skolan.
Sen blev det lyxvåfflor, något nytt recept jag testade men alla verkade gilla det.

Fy vad det blåser nu, och imorgon skulle det regna hela dagen.
Jag vill ha sol, det gör mig så mycket gladare och piggare.

Snart är det dags att göra något kul! Det va länge sen hihi.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och drömma mig bort ;)

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards