Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Camilla - 16 mars 2014 06:10

Fortfarande bara jag som är vaken.
Ligger och tänker på min bil som verkar ge upp helt :/
Igår när vi åkte hem från svärfar pajade vindrutetorkarna, och den displayen där man höjer och sänker värmen flimrar ett tag innan den blir som den ska.. Vad kan va fel?

Efter lunch igår så åkte vi en sväng till heron, innan vi åkte på kalaset hos svärfar.
Blev grillat, mums vad gott det va då vi alla va jätte hungriga :)
Barnen lugnade ner sig efter lunch, tack och lov för det!

Inatt har jag sovit jätte dåligt, varför måste man drömma så konstiga och otäcka drömmar?:(

Nu ska jag resa mig och göra kaffe, sen ska jag väcka min snygga man <3

Ha en trevlig söndag :)

Dom två andra fick jag inte ta någon bild på.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards