Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Camilla - 20 mars 2014 20:11

Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av mina känslor.

Känner mig så ledsen just nu, men varför gör jag det?
Hur kan man orka tänka så mycket på saker hela tiden?

Önskar att jag kunde se i framtiden när det gäller vissa saker, men det skulle också vara tråkigt.
Jag försöker att inte tänka på saker som varit, fokusera på nu och framtiden.
Men vissa saker är så svåra att glömma.

Det enda jag vill är att få va glad och leva med min familj <3

Är så glad att jag har några jag kan prata med. Nya som gamla.
Tack för att ni bryr er om lilla mig.

Kram och godnatt.

..

Av Camilla - 20 mars 2014 10:59

Lilleman sover fortfarande, men snart dags att vakna.
Vissa saker jag läser gör mig tårögd :(
Jag längtar efter så mycket just nu.

Kom nu mat!:)

Av Camilla - 20 mars 2014 10:18

Allt känns fortfarande så konstigt, men men inte mycket att göra.
Ibland tror jag på vissa konstiga saker.
Vissa saker är tecken på något som ska vara så? Eller?!

Nu sitter jag och väntar på matleveransen som ska komma mellan 11-13.. Ska bli skönt att få fylla på :)
Har iofs lite mer som måste handlas, men det får bli en annan dag.

Ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards