Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Camilla - 8 mars 2014 10:36

Grymt morgonpass på gymmet.
Träningen går bra, men det är dags att göra något åt mina matvanor om något ska hända..
Vet bara inte vad jag ska börja/sluta med..?

För äta tänker jag göra.
Varför ser man mycket smalare ut helt naken?

Nu sitter jag här med färg i håret och en kopp kaffe, lilleman sover, karln och dom andra pojkarna är på träning och dottern kommer snart hem från min mamma.

Får se vad dagen bjuder på?
Vi har funderat lite, men snart vet vi :)

Ta hand om er <3

Av Camilla - 8 mars 2014 07:56

Lördag morgon kl 8 innebär träning med Jonna!:)
Blir alltid ett bra pass, och vi brukar alltid ha världens träningsvärk och det är underbart.

Hade en sån sjuk dröm inatt ;)
Kanske ska göra ett inköp snart? Haha.

Det här vädret gör mig så glad och jag tänker ha en underbar dag!

Kram på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards