Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Camilla - 14 mars 2014 19:10

Kl är 7 och alla barn har fått lägga sig.
Fredagsmyset är slut och likaså mitt tålamod.
Trötta barn=barn som knappt lyssnar, och lyssnar man inte och bara tjafsar/bråkar åker man i säng.

Tänker också sova snart för just nu känner jag mig irriterad på många saker och då är det bättre att sova.

Ibland undrar jag om det bara är jag som gillar att ha lugn och ro på kvällarna?

Vi har iaf haft en bra och mysig dag idag. <3

Ångrar att jag vräkt i mig allt skit ikväll, nu mår jag så fruktansvärt illa :/
Men det är så gott att svulla på helgen.

Ta hand om varandra <3

Av Camilla - 14 mars 2014 11:10

Sitter på ballen och njuter av solen. För här blåser det inte storm iaf :)
Dricker en kopp te och bara är.

Alvin sover, alfons och Nicole ser på film och Kevin är med sin pappa på jobbet.

Idag har vi hunnit med en tur till mammas jobb där vi fikade med jordgubbar!:)

Träningen igår gick bra, blev ett pass med min Karl och alla fyra barn fick plats på barnpassningen.
Men det är fortfarande lite svårt att lämna Alvin.

Nu ska jag fortsätta att bli lite brun innan det är dags att laga lunch.
Ha en underbar fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards