Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Camilla - 15 mars 2014 11:15

Alltså idag finns det inget som helst stopp på barnens bråk/ jävlighet och skrik.
Suck säger jag då alla barn va uppe redan kl 5.20
Konstant bråk och tjafs, inte kul för någon.

Men jag drog iväg till gymmet, det behövdes! När jag va klar mötte jag dom andra och fick med mig alla fyra hem, ingen av pojkarna ville med på fotbollen..
Tror min Karl uppskattade egentligen efter denna morgon ;)
Jag fick ju lite paus på gymmet haha.

Men hur orkar dom?
Har iaf hunnit dra ett snabbt varv med dammsugaren och torkat av golven.
NU tänker jag dricka mitt kaffe som stått sen kl 10.

3 min hann jag sitta med dom innan det va dags för nästa tjafs.

Försöker få lilleman att sova som bara sov ca 5 min i vagnen förut, han är jätte trött och bara gnäller, men varför sova?

Hoppas verkligen på en lugnare och bättre eftermiddag, för då blir det kalas.

Ibland är det mer kaos än lugnt ;)
Det är en del av livet lixom.
Nu kan det bara bli bättre.

Bye

Av Camilla - 15 mars 2014 05:19

Ska jag skriva godmorgon?:)
Jag och lilleman är iaf vakna.
Ligger och lyssnar på regnet, men idag gör det inte så mycket då vi har saker att göra.

Jag tänker iaf gå upp nu och sätta på kaffe.
Känner mig fortfarande irriterad.. Kanske är den tiden snart?:)
Men det hjälper mig sen när jag ska träna!

Dags att gå upp och göra kaffe :)

Ha en mysig lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards