Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Camilla - 4 mars 2014 20:05

Nu ligger jag här i soffan halvsovandes.
Barnen sover, tvätten är hängd, Nicoles matsäck är klar.
Nu får jag somna på soffan :)

Lång dag på jobbet då jag slutade kl 16, men sista timmen fick jag umgås med mina Bc tjejer och mumsa semla :)
Hem, bytte av Rickard som drog.
Lilleman va jätte ledsen och skrek så fort jag inte bar honom.
Började baka semlor, barnen va duktiga och hjälpte till <3
Lagade mat samtidigt och fixade med disken.
Alla barn va hungriga, så idag blev det inte mycket tjafs vid matbordet! Helt underbart :D

Efter maten fick alla barn duscha, sen gjorde dom sin egna semla som dom mumsade på framför bompa.
Det va bara alfons som inte åt.

Har druckit min vitamindrink nu igen och hoppas förkylningen släpper.

Sov gott mina vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards