Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Camilla - 28 mars 2014 21:53

Nyss lagt mig i sängen, längtar redan till imorgon.

Eftermiddagen bestod av ett besök hos Lasse för att testa vindrutetorkarna, dom funkar nu men jag kan inte använda spolarvätska än.
Och när vi va där så blev självklart 2/4 bajsnödiga.. Men det löste sig :)

Efter middagen drog jag iväg till gymmet och körde rygg.
Det är så skönt när man kan lägga på lite extra så att det verkligen känns och är jobbigt.

Älskar mina nya skor och träningsbyxor!

När jag kom hem sov hela familjen, kul Karl ;)
Men han blev väckt haha.

Dags att sova så jag får lite skönhetssömn.
Kram och godnatt.

Av Camilla - 28 mars 2014 10:07

Ge mig lite bra musik!:)
Sitter i solen och njuter.
Morgonen va inte den roligaste, det är tur att man glömmer fort.

Är redan rastlös och försöker fundera ut något jag kan göra.
Lilleman sover och när han vaknar är det dags för lunch.
Och sen är det nästan dags att hämta alla barn.

Ska iaf handla lite gott till ikväll och baka bröd.
Ikväll är alla barn hemma <3

Vad ska ni läsare göra idag?
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards