Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 mars 2014

!

Av Camilla - 23 mars 2014 20:13

Snart kan jag sova, väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar.

Har tagit mig en skön dusch, så nu är jag ren, len och insmord.
Blev ett gympass med Jonna på eftermiddagen, det behövdes verkligen!
Det är verkligen så mycket roligare att ha någon att träna med.

Åkte förbi jordbro kebaben efter gymmet, så imorgon lär vi alla stinka vitlök haha.

Sov gott mina vänner <3

Av Camilla - 23 mars 2014 10:35


Nu kanske? Eller när vet jag?

Ibland tar vissa saker längre tid.

 

Eftersom planerna ändrades sitter jag här och väntar på att knäckebrödet jag bakar ska bli klart, hoppas det blir bra.


Lyssnar på låtar som får mig att tänka på vissa saker, både bra som dåliga.

 

Hoppas på vissa saker, men endå inte.

Idag får det bli en promenad för att få rensa lite tankar.

Vad gör ni idag?

 

Efter lunch måste vi iaf gå ut och få lite luft, hoppas solen är med oss då.

 

Bye

Av Camilla - 23 mars 2014 09:28

Ibland blir saker inte alltid som planerat.
När vi äntligen fått en dag då alla kan åka, då kan inte den blivande.
Men just idag gör det inget, då alla inte är krya här hemma.

Känner av mina bihålor igen.
Nu ska jag iaf gå ut en sväng i det trista vädret.
Sen blir det kaffe mot huvudvärken.

Av Camilla - 23 mars 2014 06:20

Ja men vad kul att vakna nu, men det kanske blir så när man somnar kl 19?:)

Har drömt om den här dagen hela natten.
Hoppas vi alla kommer iväg.

Jag lär knappast somna om nu, är så hungrig och har huvudvärk, som jag haft i snart 1 v.

Hoppas ni andra sover gott :)

Av Camilla - 23 mars 2014 04:49

Ja men vad kul att vakna nu, men det kanske blir så när man somnar kl 19?:)

Har drömt om den här dagen hela natten.
Hoppas vi alla kommer iväg.

Jag lär knappast somna om nu, är så hungrig och har huvudvärk, som jag haft i snart 1 v.

Hoppas ni andra sover gott :)

Av Camilla - 23 mars 2014 04:48

Ja men vad kul att vakna nu, men det kanske blir så när man somnar kl 19?:)

Har drömt om den här dagen hela natten.
Hoppas vi alla kommer iväg.

Jag lär knappast somna om nu, är så hungrig och har huvudvärk, som jag haft i snart 1 v.

Hoppas ni andra sover gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards