Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 mars 2014

..

Av Camilla - 30 mars 2014 21:26

Sweet dreams.
Dags att sova, imorgon är det dags att jobba.

Idag känns allt så bra. :)

Av Camilla - 30 mars 2014 11:28

Det är såhär det ska vara.
Barnen som är ute och leker hela tiden, dom ber om att få leka med sina kompisar osv.
Underbart. Dom har blivit så stora <3
Då pratar jag självklart om Nicole och Kevin, dom andra två får inte va ute själva.
Alfons har börjat få va ute med Nicole och Kevin små stunder på framsidan eller baksidan, men då ska jag kunna ha koll hela tiden.

Nu är kaffet uppdrucket, små pojkarna badar och jag ska ta en dusch.

Ha en underbar dag.

Av Camilla - 30 mars 2014 07:26

Godmorgon, sovmorgon till 5.45 tänkte jag skriva men klockan va ju redan 6.45!!:):)

Nu blir det kaffe.

Det hjälper att vara positiv, tyvärr finns det för många som bara ser allt negativt JÄMT och med ALLT!!

Saknar min mamma nu, men idag kommer hon hem <3

Skulle gärna grilla idag, men vi har ingen grill.

Ovido - Quiz & Flashcards