Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Camilla - 22 mars 2014 18:51

Vilket bra benpass vi fick till imorse, och jag känner redan av värk i rumpan :)
Idag vågade jag testa 100kg i benpress och jag orkade, lite läskigt med mitt knä men det är mest i huvudet det känns läskigt.

Sen va jag och små pojkarna ner till centrum och mötte dom andra pojkarna.
Hittade äntligen majsmjöl, men då glömde jag istället två viktiga ingredienser haha. Lite snurrig kanske :)

Hoppas nu att alla barn får vara krya, även vi vuxna.

Är så trött att jag skulle kunna somna nu, men en stund till får jag hålla mig vaken.
Nu ska jag fortsätta att se på "shrek" med familjen <3

Av Camilla - 22 mars 2014 06:02

Godmorgon. Uppe tidigt som vanligt.
Vakna av en liten kille som sa "puuu" och gav mig en puss på munnen :)
Tredje morgonen i rad.

Har nyss gjort kaffe till mig och min trötta man.
Verkar iaf bli fint väder?:)

Om två timmar blir det gymmet.
Hoppas Jonna är redo för box efter sin tequila middag haha.

Nu ska jag se lite på nya smurf filmen med Kevin och jaga efter Alvin :)

Ha en underbar lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards