Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Camilla - 31 mars 2014 20:23

Idag har jag verkligen haft så mycket känslor.
Glad, ledsen, arg..

Fick mig iaf mycket skratt på jobbet idag, vissa människor är inte kloka och ibland kan jag verkligen inte hålla emot skrattet fast jag borde!:)

Mindre kul va att jag fick dejavu, en jobbig känsla. Och i mitt jobb kan jag mår så dåligt när jag ser vissa äldre :/
Ensamhet är hemskt, och sånt är mig så ledsen.

Nyss fick jag den där känslan igen.
Kanske, kanske inte?
Men jag får skjuta undan den känslan.

Nu är det bara några dagar kvar, som jag längtar. Även fast det känns lite jobbigt också.
Jag är ju inte van :/ och jag har ju varit besatt i så många år.
Klarar inte av att jag inte kan ha kontroll på allt, men det måste jag träna på.

Nu saknar jag min gymkompis!

Sov gott och dröm sött.

Ovido - Quiz & Flashcards