Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Camilla - 19 mars 2014 21:53

Nu är det sovdags, hoppas få drömma sött :)

Haft en bra dag, träning, mys med barnen, snögubbsbygg med barnen, och "labyrint".

Att få prata är det bästa.
Och det ska man våga.

Undrar hur mycket snö det kommer vara imorgon?:)

Sov gott och dröm sött.

:s

Av Camilla - 19 mars 2014 18:39

Alltså det kan inte vara sant. Vad är oddsen för det här?

???????

Av Camilla - 19 mars 2014 16:39

Känner mig så tom, men endå så mycket tankar.

Älskar er <3

Av Camilla - 19 mars 2014 10:25

Jag har kommit fram till en sak som måste göras inom en framtid.
Det är ett måste tycker jag nu, om allt ska flyta på.

Men det är rätt mycket att fixa med, som alltid :)

Varför ska allt va så jobbigt med livet? Alltid något som ska fixas osv.

Jag önskar att jag vann massa pengar, men hur ska det hända lixom?

Idag är jag sugen på att gymma, så skönt att få ta i!:)
Haha tänker fortfarande på förra gympasset, detta riktigt kul då vi skrattade mycket åt mig framförallt. Ibland är jag så knasig :)

Ta hand om er.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards