Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Camilla - 3 mars 2014 20:15

Så är det kväll igen.
Sitter här med mitt te med massa honung och ingefära, suck för förkylning.
Blev ingen träning, känner mig inte alls i form.

Tog mig en promenad, som annars brukar va så skönt? Frisk luft, motion och bra musik i öronen, men det gjorde mig bara på riktigt dåligt humör..:/
Skit tankar som spelas upp hela tiden.
Och nu är jag så avundsjuk på vissa människor som får allt dom vill.
Dessa tankar började redan på dagen då en person vräkte ur sig en sak (inte hennes fel som inte är synsk), men jag är så trött på att höra vissa saker och tjat om allt.

Ni hör ju.. Jag är inte alls på bra humör, så nu ska jag dricka upp mitt te och sova.
Hoppas jag vaknar upp gladare.

Tack och godnatt.

Av Camilla - 3 mars 2014 13:09

Så äntligen rast, det behövs en paus även på jobbet :)
Har nyss fått i mig lite kaffe, men känner mig helt slut.

Huvudvärk och början till förkylning, kanske därför jag kände mig lite konstig igår?
Inte så farligt än, och hoppas det stannar här.

Får se om det blir någon träning ikväll, är så trött både psykiskt och fysiskt.

Idag saknar jag min mormor extra mycket, det kändes så konstigt att va där utan dig.
Igår skulle du fyllt 92 år <3

Kram på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards