Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Camilla - 21 mars 2014 21:24

Ligger ensam i soffan och tittar på "let's Dance".
Jag vill också ha sådär snygga klänningar och kunna dansa sådär bra!
Latino tema ikväll, passar mig perfekt. :)

Haft en väldigt bra dag.
Nu är det bara en sak jag måste vänta på.

Hoppas på bra väder imorgon!:)

Kram och godnatt.

Av Camilla - 21 mars 2014 17:49

Idag känner jag mig så rastlös. Vill göra något men vad?

Får väl titta på "let's Dance" och sova.
Måste orka ta mig till affären också, får se om jag orkar?

Vad gör ni ikväll?

Av Camilla - 21 mars 2014 09:40

Mitt i allt mitt tänkande, kan jag nu pusta ut lite iaf.
Alltid ska det vara något extra att tänka på.

Tack till er som lyssnat på mitt prat och tjat i några dagar haha.

Nu ska jag njuta av mer morgonkaffe i solen.

I love my life ?????

Av Camilla - 21 mars 2014 07:11

Drömde en hemsk mardröm inatt, fy vad verklig den va. Hoppas verkligen inte på ännu en sanndröm :/

Att folk alltid ska ha så mycket åsikter om allas liv. Finns det ingen som bara kan stötta och lyssna utan att dom alltid råkar komma med vad dom tycker och tänker?

Jag hade hoppats på lite sol idag, men det ser grått ut.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Ovido - Quiz & Flashcards