Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Camilla - 29 mars 2014 19:38

Nu har jag ätit så mycket chips och godis att jag mår illa.
Nu skulle jag behöva ta en promenad, men jag vågar inte gå själv i detta mörker.
Men istället får jag somna här på soffan :)

Jag längtar till nästa lördag!

Sov gott.

Av Camilla - 29 mars 2014 14:47

Lite kaffepaus i soffan nu medans lilleman sover.

Va på gymmet kl 8 imorse, och jag va stark idag med ;)
Hem, duschade och åt.
Sen har vi mest varit ute förutom då vi åt lunch.
Gick ner till centrum och handlade lite mys till ikväll.

Att vakna mellan 4.45-5.00 varje morgon gör en trött!
Är helt slut på em.

Är lite sugen på xider idag, men det får vänta till nästa helg! :)

Ha en fin em.

Av Camilla - 29 mars 2014 05:06

Alltså vilken dröm!:):)
Om den endå va sann.

Och som vanligt vaknade lilleman tidigt idag med.
Ska gå upp och dricka lite kaffe så jag piggnar till.:)

Ovido - Quiz & Flashcards