Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Camilla - 2 mars 2014 20:22

Äntligen soffhäng!
Här har det varit fullt ös sen kl 5.45 imorse.
Frukost, träning, lunch på pizzerian, lek på lekvegas, hem en stund för att sen gå ut i lekparken tills det va dags för middag.
Puuuust, jag är helt slut nu.

Det värsta är att det känns som att jag ska bli sjuk :/ tror inte det jag känner är "bara" fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen?
Nåja det lär jag snart märka :)

Tittade ut för en stund sen och det snöar ju igen?!:(
Jag som iaf funderat på att cykla till jobbet imorgon, men det ändrades så fort jag tittade ut ;)

Ta hand om er.
Kram

Av Camilla - 2 mars 2014 08:48

Fy f*n vad mör jag är i kroppen idag.
Passet igår gav sitt!;)

Nu är det dags att pumpa ben!:)

Ha en ta dag!

Ovido - Quiz & Flashcards