Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Camilla - 9 mars 2014 20:57

Söndagskväll igen.
Jag tycker verkligen att veckorna springer iväg.
Idag har vi knappt varit hemma.

Började morgonen med träning, idag blev det ben och lite bröst (mest för att testa nya övningar), kan säga att det redan känns ordentligt i mina ben ;)
Sen hem en snabbis, duscha och drack lite kaffe innan vi åkte vidare till svärfar och hans tjej.
Barnen fick fina kläder, vi grillade korv och va i lekparken.
Kom hem vid 15, åt lite mellis och va sen ute tills det va dags att gå in och laga middag.

Nu ligger jag här på soffan, har förberett allt inför morgondagen då jag ska jobba.
Tvätten är hängd, torra tvätten vikt och sorterad.

Hoppas det blir fint väder imorgon igen?:)
Jag älskar solen <3

Hoppas ni haft en bra dag?
Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards