Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Camilla - 24 mars 2014 20:17

Nu är jag trött.
Dagen på jobbet kändes lång idag, har inte gjort så mycket så det kanske är därför?

Kom hem till stök, mindre kul när man varit på jobbet en hel dag.
Städa, diska, tvätta, plocka, dammsuga osv..
Men nu är det gjort, och det är så skönt när allt är som det ska.
Jag kan inte förstå hur det kan stökas så mycket under tiden jag är på jobbet.
Men det är väl bara jag som plockar undan direkt efter..? Så det slipper bli ett mindre kaos.

Jag och Nicole va även till Ica och hämtade ut hennes nya regnkläder, dom satt perfekt och hon va super nöjd över den lila färgen.

Nu ligger jag här med ett glas cola och bara njuter av lugnet.
Alla barn sover, karln är iväg och allt är fixat här hemma.

Hoppas mina pojkar får må bra imorgon ??

Har sån sjuk träningsvärk i armar/rygg/axlar, så nu lär jag knappt få av mig varken tröjan eller bhn ;)

Ta hand om varandra.
Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards