Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 mars 2014

:)

Av Camilla - 17 mars 2014 21:35

Haft en bra dag idag. Känner mig så glad och trött.
Kan fortfarande inte sluta le åt Jonnas min när jag kom med bollen på gymmet haha, jag visste tyvärr inte vilken jag skulle ta men det blev bra endå :)

Gympasset va riktigt bra som vanligt.
Mina ben och rumpa värker ordentligt från passet igår, får se hur överkroppen mår imorgon?:)

Får se hur den här natten slutar?
För inatt sov Alvin sin första natt i sin säng, aldrig hänt att han sovit en hel natt utan att vakna förut. Men självklart vaknade jag av rutin, samt av rocco som körde sitt race under sängen och Alfons som hade drömt något.
Börjar kännas att jag varit vaken sen kl 5 imorse ;)

Nu tänker jag passa på att sova.

Jag förstår inte hur vissa människor orkar vara så griniga så ofta?
Le och va glad istället, det är så mycket roligare :)

Kram och godnatt.

Av Camilla - 17 mars 2014 07:27

Inte ofta jag åker tåg och buss till jobbet.. Men idag vågar jag inte chansa då jag knappt lär se något.
Och idag är det några byten för att komma till arbetsplatsen.
Jag som hatar att åka kommunalt :(
Sånt mår jag inte alls bra av tyvärr.. Men det är bara att bita ihop, snart har jag åkt 1 av 2 stationer.

Känner mig inte helt kry heller, förkylning påg igen?!
Och direkt får jag ont i bihålor och huvud :/

Veckan hade kunnat starta bättre.

Och jag hatar hur illa vissa människor kan lukta! Fyfan alltså!!!

Ovido - Quiz & Flashcards