Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Camilla - 27 mars 2014 20:56

Är så hungrig nu, men jag orkar inte gå och ta något.
Jag får helt enkelt vänta till imorgon.

Nicole blev glad över den nya boken, så när pojkarna hade somnat fick hon läsa för mig.
Tänk att hon lärt sig så mycket, och vilken underbar känsla man får när hon blir så lycklig när hon kan läsa. <3

Imorgon är det äntligen fredag. Jag ser fram emot ost och kex :)
Får se om jag orkar baka knäckebrödet till imorgon.
Det jag bakade för någon dag sen är snart slut.

Känner redan av träningsvärk i benen och rumpan, men det ska kännas.:)

Nu tänker jag somna så att jag vaknar pigg imorgon.

Sov gott.

Av Camilla - 27 mars 2014 14:42

Blev ett gympass. Riktigt svettigt blev det också.
Kör på så gott jag kan och orkar.

Har även hunnit med lite shopping.
Träningsbyxor, gympaskor, dörrmatta och snygga muggar.
Har köpt lite presenter till svärföräldrarna och mamma och även en bok till Nicole, hon är ju så duktig på att läsa och behöver lite utmaning.

Nu blir det en kopp kaffe innan vi ska hämta Nicole <3

Av Camilla - 27 mars 2014 10:27

Blev tidig lämning imorse.
Och mitt besök gick bra, behöver inte vara orolig hoppas jag.

Sitter i bilen, lilleman sover, jag lyssnar på musik och väntar på att klockan ska gå.

Har mycket att se fram emot, det känns så bra och kul.
Lite planer har jag fortfarande, vi får se hur det blir helt enkelt.

Idag hoppas jag kunna träna, benen och rumpan behöver få ta ut sig!:)
Hur har jag kunnat vara utan träning så länge?
I love it!

Ha en fin förmiddag <3

Ovido - Quiz & Flashcards